ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Παρέχουμε υπηρεσίες διαφήμισης και προβολής που απευθύνονται σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις με σκοπό την βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς τους στον επιχειρηματικό στίβο.

Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας

Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται μια επιχείρηση για να προσελκύσει πελάτες είναι να την γνωρίζουν την ύπαρξή της, να μπορούν να την ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες του χώρου και να είναι πληροφορημένοι για το που μπορεί να τους φανεί χρήσιμη.

Ο σχεδιασμός ταυτότητας (branding) ουσιαστικά περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες που αφορούν την ταυτοποίηση μιας επιχείρησης ή ενός προϊόντος τόσο στην αγορά όσο και στη συνείδηση του καταναλωτή. Η ταυτοποίηση αυτή περιλαμβάνει τόσο την γνώση ύπαρξης από τους δυνητικούς πελάτες όσο και την γνώση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που έχει σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Οι περισσότεροι θεωρούν ότι το branding είναι ένας επιστημονικός όρος για την δημιουργία ενός λογοτύπου, όμως αντίθετα είναι πολύ περισσότερα. Είναι το σύνολο των ενεργειών που πρέπει να γίνουν για να καταστήσουν ένα προϊόν ή μια επιχείρηση ξεχωριστά.


Εκτυπώσεις

Η έντυπη επικοινωνία αποτελεί από τη στιγμή που ξεκίνησε μέχρι και σήμερα την πιο διαδεδομένη μορφή διαφημιστικής προβολής ανά τον κόσμο, παρόλη την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών μέσων. Σημαντικό στοιχείο στην επιτυχία της έντυπης επικοινωνίας είναι η γνώση των αναγκών του διαφημιζόμενου και ο σχεδιασμός όλων των εντύπων με μια κοινή λογική. Τα πρότυπα πάνω στα οποία πρέπει να στηριχθεί η έντυπη επικοινωνία πρέπει να έχουν επιλεγεί βάση των αναγκών και του προφίλ της κάθε επιχείρησης και να αντιπροσωπεύουν τη φιλοσοφία της. Αυτό όσο και αν ακούγεται περίεργο είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την επιτυχία των εντύπων, ώστε να είναι αναγνωρίσιμα και να επιτελούν στο μέγιστο βαθμό το λόγο για τον οποίο κατασκευάστηκαν.


Μέσα μαζικής επικοινωνίας

Η χρήση των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ) είναι ένα σημαντικό κομμάτι της διαφημιστικής προβολής μιας επιχείρησης. Τα ΜΜΕ είναι επί της ουσίας ο μοναδικός τρόπος για έμμεση αποδοχή διαφημιστικών μηνυμάτων από τους καταναλωτές. Όλα οι άλλες διαφημιστικές μέθοδοι είναι άμεσες και απαιτούν τη δράση από τον καταναλωτή.

Τα ΜΜΕ προκαλώντας το ενδιαφέρον του καταναλωτή με το περιεχόμενό τους περνούν έμμεσα το μήνυμα του διαφημιζόμενου έχοντας το είτε στις σελίδες τους (περιοδικά, εφημερίδες), είτε στο πρόγραμμά τους (ραδιόφωνο, τηλεόραση), είτε σε κοινή θέα (outdoor).


Marketing

Ο βασικός στόχος του marketing, ειδικότερα όσον αφορά τα καταναλωτικά αγαθά, είναι οι επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Τα κύρια στοιχεία του marketing είναι τα λεγόμενα 4p που προκύπτουν από τις αγγλικές λέξεις: Product, Price, Place, Promotion (δηλ. προϊόν, τιμή, τόπος, προώθηση). Τα 4p σχηματίζουν το μίγμα μάρκετινγκ (marketing mix). Στόχος του επικοινωνιακού marketing είναι να προσδιορίσει και εφαρμόσει τις καλύτερες μεθόδους για την επιτυχία στο κομμάτι της προώθησης. Η επιστημονική προσέγγιση της προσπάθειας αυτής είναι που καταξιώνει τις επιχειρήσεις που ασχολούνται με το αντικείμενο.